-196℃ Valvula à farfalla bidirezionale criogenica

Cù u pruduttu NSEN, passa a prova di tistimunianza secondu a norma BS 6364:1984 da TUV. NSEN cuntinueghja à furnisce un lottu di valvole à farfalla criogeniche à sigillatura bidirezionale.

A valvula criogenica hè largamente applicata in l'industria di u GNL. Cù a ghjente chì presta sempre più attenzione à i prublemi ambientali, u GNL, stu tipu d'energia pulita diventa favurita.

Siccomu a temperatura di u GNL sottu pressione nurmale hè di -162 ℃, è hà e caratteristiche di infiammabilità è splusione, a valvula di temperatura criogenica ùn solu risponde à i requisiti di a temperatura d'usu à bassa temperatura, ma deve ancu cunsiderà u disignu di prutezzione da u focu. Hè precisamente per via di sti requisiti chì a sicurezza è l'affidabilità di e valvule criogeniche saranu più alte di e valvule ordinarie.

Più impurtante, u corpu di a valvula, a piastra à farfalla, a parte di estensione è e parte interne devenu esse processate criogenicamente prima di a finitura per eliminà l'influenza di u cambiamentu di fase. Altrimenti, a trasfurmazione di fase martensitica si verificerà à basse temperature, causendu a deformazione di a valvula, risultendu in una perdita di a valvula.

U tipu di cunnessione per sta spedizione hè flangia è wafer, è u materiale di u corpu di a valvula è di u discu hè CF8M. U materiale di sigillatura hè sempre un disignu di anellu di sigillatura solidu tuttu in metallo, cù una sigillatura di u gambu di premistoppa à bassa emissione.

Sè vo circate di amparà di più o d'ottene a suluzione per u vostru prughjettu, benvenuti à cuntattateci.

Valvula à farfalla -196 gradi C valvula à farfalla NSEN


Data di publicazione: 19 di nuvembre di u 2021