-196 ℃ Valvola a farfalla bidirezionale criogenica

Cù u pruduttu NSEN passa a prova di testimunianze cum'è a norma BS 6364: 1984 da TUV.NSEN cuntinueghja à furnisce un batch di valvola a farfalla criogenica sigillata bidirezionale.

A valvula criogenica hè largamente applicata in l'industria di LNG. Cù a ghjente prestanu sempre più attenzione à i prublemi ambientali, u LNG, stu tipu d'energia pulita diventa favuritu.

Siccomu a temperatura di LNG sottu pressione normale hè -162 ℃, è hà e caratteristiche di inflammabilità è splusione, a valvula di temperatura criogenica ùn solu risponde à i requisiti di a temperatura d'usu di bassa temperatura, ma hà ancu bisognu di cunsiderà u disignu di prutezzione di u focu.Hè precisamente per via di sti esigenze chì a sicurità è a affidabilità di e valvole criogeniche seranu più altu ch'è i valdi ordinali.

A più impurtante, u corpu di a valvula, a farfalla, a parte di l'estensione è e parti internu deve esse processatu criogenicamente prima di finisce per eliminà l'influenza di u cambiamentu di fase.Altrimenti, a trasfurmazioni di a fase di martensite accadirà à bassu temperatura, pruvucannu a deformazione di a valvula, chì deduce a valvula chì perde.

U tipu di cunnessione per questa spedizione hè flange è wafer, è u materiale di u corpu di a valvula è u discu hè CF8M.U materiale di sigillatura hè sempre tuttu u disignu di l'anellu di sigillatura solida in metallo, cù una sigillatura di steli di imballaggio à bassa emissione.

Se sperate di sapè di più o uttene a suluzione per u vostru prughjettu, benvenutu à cuntattate cun noi.

Valvula a farfalla -196 deg C valvola a farfalla NSEN


Tempu di post: 19-novembre-2021