Ogni 5 di u quintu mese lunare hè u Festival di e Barche di Dragone, quest'annu hè u 25 di ghjugnu. Auguremu à tutti i clienti un felice Festival di e Barche di Dragone.
U Festivale di e Barche di Dragone, u Festivale di Primavera, u Festivale Ching Ming è u Festivale di Metà Autunno sò ancu cunnisciuti cum'è e quattru feste tradiziunali chinesi. L'origine di sta festa antica hè strettamente ligata à a cultura antica. Si dice chì u Festivale di e Barche di Dragone hè natu da u cultu celeste è s'hè evolutu da u sacrifiziu di u totem di u dragone in i tempi antichi.
I primi documenti di l'origine di a barca dragone sò apparsi in a dinastia Han orientale. Durante u periodu di primavera è autunnu è u periodu di i Stati guerrieri, a pratica di e corse di barche dragone hà prevalsu in i paesi di Wu, Yue è Chu.
In quantu à l'usu di manghjà ravioli di risu glutinoso, ciò chì hè cunnisciutu da u publicu hè di commemorà Qu Yuan.
Qu Yuan, u ministru di u rè Chu Huai durante u periodu di primavera è autunnu, era ancu un pueta. In u 278 a.C., l'armata Qin hà cunquistatu a capitale di Chu. Qu Yuan hà vistu chì a so patria era stata invasa, è u so core era trapassatu, ma ùn pudia suppurtà di abbandunà a so patria. U 5 di maghju, dopu avè scrittu u so cantu di u cignu "Pensieri prima di affucà", hè saltatu inu fiume Miluo à morte, cù a so propria vita hà cumpostu un magnificu muvimentu patrioticu.
Si dice chì dopu à a morte di Qu Yuan, a ghjente di u statu di Chu hà fattu un dolu anormale, è si sò precipitati à a riva di u fiume Miluo in memoria di Qu Yuan. I piscadori anu rematu finu à a barca è anu recuperatu u so corpu in u fiume. Un piscadore hà cacciatu e palle di risu, l'ova è altri alimenti preparati per Qu Yuan, è li hà ghjittati in u fiume. Anu dettu chì i pesci, l'aragoste è i granchi eranu pieni, è chì ùn anu micca morsu u corpu di u duttore Qu. A ghjente hà fattu listessu dopu avè li vistu.
Dopu à quessa, u cinque ghjornu di maghju di ogni annu, ci era una usanza di corse di barche dragone, manghjendu ravioli; in questu modu, u pueta patrioticu Qu Yuan era cummemoratu.
Data di publicazione: 24 di ghjugnu 2020




